+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Francis Palace Recenze

Hodnocení hotelu

97%
Perfektní

dle 634 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%
  • Čistota

    99%
  • Vybavení

    97%
  • Pohodlí

    97%
  • Poměr cena/kvalita

    95%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 11.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Průměr po všech stránkách

  • čistota v hotelu

  • lokace hotelu

Personál
5
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Miroslava kazdová

jednotlivec, 7.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Vedení hotelu upřednostňuje německou klientelu. Češi čekají na polívku 40 minut a pokud vznesete připomínku ,recepční Vás posuzují, že jste ukřivděná. ČR je součástí Evropské unie, všem klientům by měli být poskytovány stejné podmínky.

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5
Hotel Francis Palace odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den , děkuji za reakci . Nic podobného u nás na hotelu po spolupracovnících nepožaduji. Pokud jste nabila tohoto dojmu je nám to líto. Rovný přístup ke všem hostům je u nás samozřejmostí a samozřejmě nijak nesouvisí s adresou pobytu hosta.
S pozdravem Antonín Seidl ředitel hotelu

Kopecká Miroslava

dospělý pár, 15.9.2020

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 11.3.2020

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Erika Benešová

jednotlivec, 23.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

ing. Miloš Valdman

dospělý pár, 5.9.2021

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

David Žák

mladý pár, 15.2.2020

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 28.3.2022

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • lživé tvrzení personálu, které přešel pan provozní mávnutím rukou, nebo byl jeho iniciátorem.....

  • lázeňská péče - fizioterapeut, masér fango

  • viz celkové a soukromé hodnocení

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Francis Palace odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den. Škoda, že jste Vasi recenzi uvedl jako anonymní. Pokud si za svým tvrzením stojíte, nevidím pro anonymitu důvod. My samozřejmě Vaše jméno známe.Vy osobně jste pokojskou z vašeho pokoje "vyhodil", že nechcete být jejím úklidem omezován.Kdyz ani pokojská neuspěla po druhé, volal vám provozní, aby se s vámi domluvil na časech úklidu, aniž by vás to omezovalo. Na to jste odpověděl, že uklízet už nechcete, že jedete stejně za chvíli domu. Za tvrzením našeho personálu si stojíme, jelikož dle uvedených recenzi jste jediný, kdo takový problém uvedl.Pro kompenzaci nevidím důvod. Služby jste využili, tak jak bylo uvedeno. Děkujeme za váš čas, a přejeme vše dobré. S pozdravem Soňa Kratochvílová, provozní vedoucí.

Andrea Straussová

jednotlivec, 30.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 8.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Procedury pod jednou střechou. Každodenní bezplatný přístup do bazénu.

  • Celkově krátké časy procedur. Ne vždy byla dodržena čas. délka procedury. Placené parkování.

Personál
8
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Francis Palace odpověděl na tuto recenzi.
Dobry den.Placene parkovani je avizovano v popisku hotelu.Za hludane parkoviste 52Kc za noc se radime k tem levnejsim ve Fr.Laznich.Pokud nebyly dodrzeny casy procedur, mohli jsme vec resit rovnou na miste a problem napravit.Skoda ze resite az nyni negativnim a anonymnim komentarem.Presto dekujeme.

Jitka Zelenková

dospělý pár, 8.5.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 12.9.2021

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pobyt v hotelu byl na velmi dobré úrovni.

  • Vstřícnost personálu, čistota hotelu a kvalitní služby. Poloha hotelu nám velmi vyhovovala.

  • V solné jeskyni jsou jen tři lehátka. Klienti ale navštěvují solnou jeskyni buď jako pár, nebo dvě rodiny, tedy vždy v sudém počtu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Bozena, Lerchova

jednotlivec, 10.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Mariana Pytlounová Pančíková

jednotlivec, 11.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

mladý pár, 10.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

mladý pár, 10.9.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • S ubytováním jsme byli celkově spokojeni. Detail uvádím do líbilo se, nelíbilo se.

  • lokalita čistota saunový svět zahrada a venkovní bazén možnosti výletů vstřícnost personálu

  • bylo by lepší dělat večeře formou švédských stolů, hotel byl plně obsazen a jedná se o pohodlnou formu stolování, ocenila bych větší výběr a variabilitu v jídle možnost využívat sauny až do 22 hodiny, otevírací doba od 15 do 18 hodin je krátká vnitřní bazén by mohl být ohříván na vyšší teplotu

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 15.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Jednání personálu, čistota, útulnost hotelu, vynikající jídlo. Tento hotel rozhodně můžu doporučit.

  • Není co vytknout, snad jen sauna chybí do kompletní wellness nabídky

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Jiřina Hájková

jednotlivec, 29.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Ivo Zemánek

jednotlivec, 14.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

František Bošek

jednotlivec, 25.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Pokud jste v hotelu přes víkend, není nikde uvedeno, že v neděli nejsou žádné procedury. Tudíž neděle je pouze na vás. Nevyužijete tento den k další relaxaci. Jinak jsme byli spokojeni.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7